title
title
title
title
title
title
עדכון בטחון לתושבי המועצה האזורית גליל עליון
  21 ינואר, 2015

‏א' שבט, תשע"ה

עבור תושבי קיבוצי הגליל העליון

 

עדכון לתושבים

כולנו חשים בימים האחרונים במתיחות ודריכות מיוחדת, המובנים כל כך, עקב האיומים עלינו מלבנון, סוריה ומאיראן.

 

אני ושותפיי במועצה מקבלים שאלות ופניות רבות לאור האירועים והדיווחים בתקשורת. לבחירה של כולנו לחיות במדינת ישראל, ובעיקר בישובים סמוכי גבול, לצד יתרונות ואיכות חיים גבוהה ישנן גם אפשרויות לאירועים ביטחוניים, אנחנו מבינים את המשמעות לכך.

 

חשוב לי לשתף אתכם שאנחנו מעודכנים באופן שוטף על ידי כוחות הביטחון בהערכות מצב ובתדרוכים, על מנת ליידע אתכם בכל תרחיש אפשרי.

 

נכון לעכשיו, אין שום שינוי במצב השגרה האזרחי, ולא ניתנה שום הנחיה חדשה להעביר לתושבים, זולת המשך השגרה.

כוחות הביטחון שלנו מתייחסים ברצינות רבה לכל איום, והם נערכים ומגבירים את פעילותם הגלויה והסמויה באזור שלנו. אנחנו בקשר רצוף איתם.

ההיערכות נעשית משלוש סיבות עיקריות:

·        מוכנות לכל תרחיש.

·        העברת מסר לשכנים מעבר לגבול שצה"ל ערוך היטב, ויגיב בעוצמה על כל פגיעה באוכלוסיה או בכוחות צה"ל.

·        לתת לתושבים תחושת בטחון.

 

ברמה האזרחית כוללת ההיערכות שלנו תדרוך של צוותי החוסן היישוביים ורכזי הביטחון, רענון נהלים עם מנהלי החינוך ואחרים. כמו כן, בדקנו את המקלטים ובחלק מהקיבוצים תרגלנו עם הילדים את הכניסה אליהם, ותרגלנו את כיתות הכוננות.

 

אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולבקש מכם, בואו ונמשיך ככל הניתן את שגרת חיינו, בעבודה ובפנאי. המשך שגרה תוך שמירת הערנות  מסייעת ברמה האישית להפגת המתח, ולטעמי- זו גם התשובה הטובה ביותר שלנו האזרחים לאיומים של אויבינו.  

זו גם הפניה שלי לתושבי המדינה כולם - בואו לטייל בצפון היפהפה. בכך תביעו את תמיכתכם בנו, תושבי הצפון, ואת אמונכם בכוחות הביטחון.

 

העדכונים יימסרו במוקד 106 מכל טלפון קווי או *8669 מכל נייד, באתר המועצה www.galil-elion.org.il , ברדיו "קול הגליל העליון", בעמוד הפייסבוק של המועצה, ובאפליקציה.

 

המשך שבוע טוב,

 גיורא זלץ ראש המועצה

 

כתבות מן האתר

ארכיון

ארכיון